Suave | 09.02.2013

Tak jak Baby V pisała wcześniej na swojej oficjalnej stronie opublikowała kolejne rady dotyczące zdrowego trybu życia w ramach akcji American Heart Association. W tym tygodniu Vanessa podzieliła się z nami wskazówkami dotyczącymi zdrowego żywienia.

American Heart Month nadal trwa! W zeszłym tygodniu podzieliłam się z wami z moją „Walking Playlist”, byście mieli coś fajnego do słuchania podczas spacerów. W tym tygodniu chce się skoncentrować na żywności i jej przygotowywaniu.
Bycie “Heart Smart” nie oznacza, że nie możesz wyjść i zjeść w swojej ulubionej restauracji. To wszystko na temat podejmowania mądrzejszych wyborów. Oto 3 pomocne wskazówki:
1. Unikaj przekąsek: Spróbuj trzymać się z dala od posiłków przed rzeczywistym posiłkiem… Koktajle, chleb z masłem, lub inne przekąski nie są potrzebne. Chcesz ich, ale nie potrzebujesz! Naucz się różnicy!
2. Unikaj smażonych potraw: Zamiast tego wybierz gotowane lub pieczone. Smakują o wieeeele lepiej! Zdecyduj się także na świeże warzywa!
3. Unikaj serów, majonezu i kwaśniej śmietany. Ok, nie panikuj. Są ok, kiedy jesz je z umiarem, ale unikaj potraw z dużą ich zawartością.

To takie proste! Życie w zdrowym trybie jest bardzo ważne, niezależnie od wieku. Utrzymanie serca w zdrowiu i sile pozwoli aby twój umysł, ciało i duch miały się dobrze!

Następnym razem, kiedy zjesz coś używając jednej z tych wskazówek, zrób zdjęcie i użyj tagu #HeartSmart na instagramie, a ja wstawię Twoje zdjęcie na mój Heart Smart pinterest podczas lutego. Powiedz mi, której ze wskazówek użyłeś i pamiętaj aby dołączyć do akcji Healthy Challenge z American Heart Association.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *